19. svi 2011.

Nagrada

Od nase     melrose    dobila sam nagradu i zelim joj se od srca zahvaliti.Ne zaboravlja ona svoju spontanu....E sad treba i da odgovorim na nekoliko pitanja,tako pravila nalazu..
Pitanje  broj 1 . Zasto ste otpoceli blogiranje
Pa vrlo prosto..ovoga cuda interneta nije bilo u moje mlade dane..i sada koristim priliku da se druzim sa meni slicnima na ovaj,virtualni nacin.Godinama sam vec prisutna i to mi cini zadovoljstvo,ispunjava jedan poveci dio mene :)
Pitanje broj 2. Kako ste odabrali ime za blog
Odgovor je :spontano :))
Pitanje broj 3. Koje su teme vaseg bloga
 Nisu iskljucivo kuharske..Pisem "spontano" o svemu sto me ispunjava..Nekad su to recepti,nekad javljanja sa mojih putovanja,a sve je to potkrepljeno fotografijama jer fotografisanje je moja velika ljubav i bez moje kamere ne idem nigdje.
E a sada prosljedjujem nagradu dalje:


I naravno,pozdravljam sve dobronamjernike na ovaj moj blog.Vasa SpOnTaNa

Nema komentara: