8. ruj 2009.

Njam njam njammmmm

 
Posted by Picasa

2 komentara:

uSvijetu kaže...

pa vidi ti nasa spontu pravi paellu... hocu recept

Unknown kaže...

Do naseg restorana u Spaniji je jedna mala birtijica,tipicno Spanjolska.PisaLA SAM JA O TOME
I KOMSIJI Spanjolcu sa glasom koji rusi sve ispred sebe.
E taj komsija u svojoj pnudi ima svakog dana nesto specificno za Spaniju.
Paella mu je uvijek srijedom:)))
I uvijek nam i donese
On je pravi u velikoj najjobicnijoj tavi..velikoj zaista
stavlja maslinovo ulje,rizu bijelu (Ja stavim onu divlju,mirisi mi bolje)
zacini po nahodjenju
svega i svacega
Obicno sitno isjeckanog pileceg mesa(Koje je u Spaniji i skupo bas radi njihove paelle)
skoljkica
racica
sve to neprestano mijesajuci..Bas ko recimo kad pravis rizoto,
i obavezan dodatak je njihov safran
koji to lijepo oboji u onako zuto
Safran "brzo" i jako oboji
pa treba biti pazljiv.
Eto otprilike to je to.
Zavolila sam paellu u Spaniji,ali sa mesnim dodatkom mora biti..
Upravo se spremamo ponovo u Spaniju
radujem sepaelli i
tapasima raznoraznim:)
Pozzz:).