3. kol 2011.

Pogaca








Kad hocu nesto novo da isprobam ja idem pravo na blog nase


http://vrtaljica.blogspot.com/2010/06/ilonkina-pogaca.html

Njeni recepti ne mogu da omanu, stvar je u nijansama jer sve mi ipak imamo ono nesto svoje :)
Pogaca je ko dusa,a samo za dobru,pravu pogacu moze se tako reci..da ko dusa je.
Hvala mojoj virtualnoj prijateljici vrtaljici,a eto i gospodju Ilonku pomenusmo...

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

Jao kako sam sretna s aovim pogacama.Inace stize vreme za moj kurs koji sam dobila zarodjendan da se ucim pecenju hleba i to kod jednog cuvenog grka ovde.Jedva cekam..a do ondas cu da vezbam na vasim divnim receptima:)

Unknown kaže...

Dzoli moja..mlada si ti i pred tobom zivot.Sve sto u zivotu zelimo nauciti i cemu prilazimo sa ljubavlju na kraju rezultira uspjehom.
A kod Grka ces imati sta vidjeti i nauciti.

Unknown kaže...

Hvala ti na ovim toplim riječima, drago mi je da ti se ova pogača sviđa! Veliki pozdrav od tvoje virtualne prijateljice:) Pusa!

Unknown kaže...

Draga Snjezo,ja sam sto se kaze po naski velika poguzija.Imam ,medjutim u kuci jednog koji potezak na hrani je..Muz moj.Profi je ugostitelj i tesko mu je ugoditi jer se u sve razumije.A ova pogaca mu se dopala :)Hvala jos jednom :)

Iiiii kaže...

Ja imam u kuci jednoga koji jede da bi zivio, a ja sam od onih sto zive da bi jeli:) Probat cu pogacu, taman da se dovedem u opasnost da sve sama pojedem!
P.S.
Tv vam je super, odakle vam ideja da bas taj model kupite? Pitam jer ja da kupujem televizor, ne bih imala pojma koji da kupim, a uz to ni zivaca da saslusam prodavaca:)

Unknown kaže...

melrosice@
Prvo da znas koliko uzivam gledajuci sad KLP na ovolikom ekranu..A ideja...hm...Imamo dva prepametna sina :)Sto cu,zaista su takvi.Oni su nam sugerisali...Kad gledamo u mraku,a on pozadi svjetli u smjenjujucim bojama,ma kono bog dao u kuci..hahahaMuz taman htio kupiti sebi komjuter..jednim troskom smo i tu zelju mu ispunili...Televizor je zaista bez zamjerke..prepametan,do perfekcije.Uz njega smo kod Unitymedia "iznajmili" i HD ricorder..to tako mora :))Slika je savrsenstvo...Eto ..ako se odlucis za tv..mada kako moji sinovi kazu,tehnologija tako brzo napreduje..ko zna sta ce sljedece izmisliti..Pozzzz...KLP dosala sam TEK :)) kad Ferhadine i suprug joj hoce da odsele u svoj stan..on poceo krasti i tako pare skupljati..hahah

Iiiii kaže...

Ja svratila do tebe:)
Ih, imas ti jos da gledas KLP koliko hoces (blagis tebi), sada je ljetna pauza, tako da ces taman biti gotova kada pocnu nove epizode. Svasta ce se jos izdesavati, uzivaj u novom teklacu!

Unknown kaže...

Melrosice moja @
Joooj bas sam se navukla na KLP..A cini mi se samo me ti mozes i razumjeti...Serija je vanserijska..hahaha. Odgledah ono kad majka Dzevrije dosla sa svojima na rodjendan bivsem guverneru..joj ona je stvarno zakon,hahah Ona i Ferhunde i niko im vise ne treba...A Fikret nam jos...hahaha..necu dalje...Bas uzivam.Bio nam stariji sin preko vikenda..pita sta mama ti inace najvise gledas na internetu.Ja ko iz topa:KLP..Turska serija..Malo se nasmijao i kaze:Skoro je bio u Zagrebu..najposjecejniji su kursevi ucenja Turskog jezika..Valjda i drugi gledaju isto sto i ti...On nema niti vremena niti je to njegov interes,ali,kako rece,mama vjerujem znas sta radis..nisi dijete...ali nemoj se bas zalijepiti za te serije..Hahaha..ne zna da mu i tata gledao dok mogao..sada bas nema vremena od posla..ali me zato redovno priupita da mu u kratkim crtama ispricam sta nam radi Ferhunde &Co...haha..Pozdrav.:)))

jasna varcakovic kaže...

Volim sve pogace, a posebno one 'masne' koje se listaju (uf-uf)