11. stu 2011.

Mantije






Evo original recepta Sandzackih mantija :

babajoga17.12.10.08:58
2
:)))),,,,zamijesim(za ovu tepsiju)  



 4 manje jufke i premazem ih sa malo ulja,te ostavim da odstoje.za fil stavim 750 gr mljevenog juneceg mesa,3 glavice crvenog luka(luk izrendam),posolim,pobiberim...u manju posudu rastopim 100 gr maslaca i 50 ml ulja...jufke razvucem i na krajeve stavim fil,urolam sa obje strane...sad prste umacem u masnocu i otkidam male parcice i svakom parcicu podvijem krajeve da fil ne ispada,to je lako jer je jufka elasticna...peci oko 45 minuta...kad je peceno politi sa malo zaljeva(voda i so,kasika maslaca -oko 2dcl)...ugrijati vrhnje za kuhanje(5dcl) i u njega staviti izrezan bijeli luk,malo posoliti i preliti mantije...moze se bijeli luk staviti i u fil,u tom slucaju ne treba ga stavljati u vrhnje
Ja sam ih pravila po mom nahodjenju, 40 godina sam u kuhinji i znam puno toga improvizovati.

Niti i jednu pitu ne polivam niti zalivam nicim.
Pokrijem salvetom,poslije  onom frisch-folijom i budu ko dusa.

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Ovo mi je jako interesantno.Mantije su recept koji sam sacuvala..ali treba jos d ganapravim.Tvoje su tako dobro ispale;)

Unknown kaže...

Baš su dobre!

jasna varcakovic kaže...

U mom kraju se nisu pravile; za njih sam cula tek prije nekoliko godina - Jednom sam samo pravila.
Dobro su ti ispale!

Unknown kaže...

Dzoli,jednostavno ne moze biti jednostavnije:)Nisam ih ni ja nikad u Bosni niti jela,niti ih je moja majka pravila,vidjela sam na coolinarci ,napravila,i to je to.

Unknown kaže...

Snjezo,volim probati i sto nikad pravila nisam.A po meni Mantije su po onoj poznatoj : burek ja l vako,ja l nako,vavik burek :))

Unknown kaže...

Jasna moja :) Nisam ih ni ja nikad pravila,u mojoj Zenici u moje vrijeme nisam bila cula za njih,ali ko sto gore vec napisah,volim probati i neprobano :)

Nale Coolinarija kaže...

Uffff, da mi je malo da probam:) odlične...