10. svi 2011.

Lako mi je dok je nasa Vrtaljica tu


Razmisljam nesto..Bas imamo dobrih,pouzdanih kuharica na ovom nasem blogu.Kad mi ideja ponestane,ja znam gdje cu zaviriti..Jedna od pouzdanih kuharica za mene je nasa Vrtaljica.Nju nekako ko da i znam..Imamo puno toga zajednickog,po godinama se puno ne razlikujemo..Njene recepte cesto primjenjujem.Danas ukljucih rernu i obicno tada to iskoristim da napravim makar dva jela koja se peku.danas je to isprobana dobra njena hurmasica-ni jednostavnija ni bolja ne moze biti:)))A napravila sam i ovu piticu kako je ona nazva.Ja sam je malo prilagodila namirnicama koje imadoh u frizideru,izlila sam je u pleh ,i nazvala uljevak:))Moj muz jako je "muhanat" ako nesto nije bas peceno res i zato radije napravih potanak uljevak.Divan je a napravit ga je sad pa sad.
Hvala Vrtaljici :) mojoj vjernoj inspiraciji :)

http://vrtaljica.blogspot.com/2011/04/pita-od-ricotte-poriluka-i-tikvica.html



4 komentara:

Anonimno kaže...

Uh ova pitica bas lepo izgleda .Bacih pogled u abstu ..dobro je ima jos zelenisa:)Znaci za rucak:) Odlicno:)

Unknown kaže...

Dzoli@
lagan ruckic,brz za napraviti,a kombinacija koliko i ideja i namirnica.

Iiiii kaže...

I ja cesto ukradem ideju od Snjezane! Uzivaj u serijama!!!

Unknown kaže...

Hvala, hvala na lijepim riječima. Zadovoljstvo mi je! A dobro si rekla kao da se poznajemo:)
A i moj mm je prilično muhanat mislila sam da takvih više nema!