9. kol 2012.

Balkan komplet mjesecima se doslovno przi na africkim temperaturama.I ja sam samo dva dana to osjetila u mojoj Zenici, i vjerujte tako sam se radovala vratiti se u moju zdravu, svjezu Njemacku.Sa prosjecnih 24-25 stepeni, mjesecima vec, u Njemackoj je za mene ko da sam u Californiji ili pak Gran Canariji ili Teneriffi ali u divnim  mjesecima kad kod mene bude zima a u njih vjecno proljece.E bas tako, vjecno proljece u Njemackoj.Odavno priroda nije izgledala tako zdravo, zeleno, bujno.Dok u nasim krajevima govore o katastrofi kad urod u pitanju je, vrijedni Njemci vec ko zna koliko zetvi i novih sijanja obavili su.

Evo vam slika sa moje danasnje setnje ili kako ja te slike volim da zovem
"Nebo iznad mog krajolika "






















1 komentar:

Zorica Stajić kaže...
Autor je uklonio komentar.