20. ruj 2012.

Rekla sam ja...nastavit ce se druzenje moje Milene i mene



28. 10. 2011.


Milena

I takooo
Prodje i Gran Canari.MojaMilena mi je bila skoro mjesec dana.Pokazala sam joj moj cosak gdje zivim i sire :) Na Gran Canari smo uzivale ko djeca kad im se vrate izgubljene,drage igracke.Bilo je zaista divno.
Milena je puna utisaka,imat ce , kako rece,godinu dana sta da prica..


A onda je dosao i trenutak rastanka.Otisla je Milena svojoj kuci.Sa uspomenama..Dogovorile smo se,bit ce susreta jos...itekako...







 

 


nastavak :)
I tako, doslo je vrijeme da ja sada moju Milenu posjetim.Ravno je godina prosla od naseg druzenja kod mene i na Gran Canariji.Sada ja idem u Milenine krajeve...Avionska karta do Beograda  je kupljena, boravak na Zlatiboru sam odavdje iz Njemacke rezervisala.Prognoze govore imat cemo lijepo vrijeme, ili kako to Njemci kazu Goldene Okrobar. Obadvije se radujemo.Imamo mi jos puno toga jedna drugoj da ispricamo.
 
Radujem se boravku na Zlatiboru.
To je nas Schwarzwald, kako ja kazem.
A Schwarzwald mi bas odgovara, isprobala sam.

Nema komentara: