26. stu 2012.

Krv nije voda ili geni su to..

Vec tri dana kako se borim sa mojim dragim laptopom.Nov, nije ni godinu navrsio.Prethodni bio 8 godina star kad u penziju otisao.
Kupio mi ga , taj novi komp,  moj stariji sin kad nakon one teske operacije kuci iz bolnice dosla.I prije tri dana sam mu " dala" nesto sto mu se uopste nije dopalo.Totalno se usutio, bez glasa i slike :((
 Jos nisam sigurna sta je to moglo biti, ili neki nevaljao program ili pak neka slika koja  u sebi krila nestoo sto kompjuteri ne vole.
Bez kompjutera ja sam ko bez ruku.Tek vidim koliki jarani zapravo smo mi. Prvog dana kad usutio, sutila i ja i razmisljala o dijagnozi mu.Muz mi kaze, pa dobro, pod garancijom je, odnesi ga i rijesit ce ti problem. I pripremila ja i garanciju, na tri godine je ima.I mislila sutra,u ponedeljak odmah ujutro da ga " doktorima " nosim.
Ali ja ne bih bila ja...Danas po kuci pospremam, fini ruckic po Cigota programu napravila, a sve gledam mog " bolesnika"
I sjednem ja. Komande su na engleskom jeziku.Da su na njemackom bilo bi mi lakse.Ali ne bojim se ja ni engleskog kad gusto je.
I mic po mic, pa opet mic
I popravih ja mog druga.Sate i sate sam  mu dala da prvo sve moje vazno prebaci na externu memory plocu.
A onda ga " pregledala" od glave do
misa :)
0sposobih ga .Trebalo mi je dobrih 6-7 sati.
Ali ko sretniji i PONOSNIJI od mene.
Pa ljudi
Meni ce uskoro 65 godina.
Samouka.
Ali ocito sa dobrim genima. ( Moj mladji sin zavrsio je fakultet za kompjutere i programe, kako to Njemci zovu naucnik za informatiku i programe)
Pa ocito moje gene moje dijete od svoje mame naslijedilo.
Ehhh da li su laptopi u moje vrijeme bili...
Ali nadam se, da me zdravlje posluzi, pa da se jos dugo druzimo.Ja i moj drug laptop :)



Nema komentara: