7. stu 2012.

Proja sa povrcem


 
 


Danas sam pravila proju sa finim,crvenim paprikama koje sam isjeckala na kockice.Jedno pakovanje sira od 200grama i uobicajeno pravljenje proje.

*  2 male case od jogurta(150 ml) kukuruznog brasna
* 1/2 case od jogurta obicnog brasna
* 1 jaje
* 1 kesica praska za pecivo
* 1 casa jogurta
* kisela voda, toliko da dobijete rijetku masu, guscu od one za palacinke
Gore navedene paprike i sir dodati toj masi, izliti u ovlas pomascenu tepsiju( meni je za proju najbolja vatrostalna tepsija)
Peci u rerni na 200°C, kojih 35 minuta.
Prijatno :)

3 komentara:

Anonimno kaže...

When someone writes an article he/she retains the image of a
user in his/her brain that how a user can know it. Thus that's why this paragraph is amazing. Thanks!

My web-site ... insomnia problems
My blog :: insomnia cookies

Anonimno kaže...

Ahaa, its pleasant dialogue on the topic of this piece of writing
here at this weblog, I have read all that, so at this time
me also commenting at this place.

My site ... insomnia at 8dpo
my website > insomnia kidney disease

Anonimno kaže...

Just desire to say your article is as amazing.
The clarity for your post is simply cool and i can think you are knowledgeable on this subject.

Fine together with your permission let me to snatch your feed to stay up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please continue the rewarding work.



Here is my web-site ... online backup
Have a look at my homepage ... online backup solutions