1. stu 2012.

Slicni,a vise razliciti

Kada sam nedavno bila kod moje Milene odmah mi zapalo za oko, vjecito i ona i njen B. ukljucuju handyje..pune ih.Na stolu uvijek 2-3 komada.
Pitam ja Milenu sto ih pune tako cesto..pa isprazne se, rece.Kazem joj da mi dozvoli da ja to malo testiram.
Eh al ne lezi vraze.Imaju oni u Kragujevcu cudne neke ponude za handyje.Prvo nikakv trajni ugovor ne postoji, svi rade sa prepaid  karticama..E sad ako su ti clanovi familije u istoj mrezi,onda svi medjusobno mogu da pricaju doslovno neprestano.Uz kupovinu-punjenje kartice za 5 Eura dobiju 800 besplatnih minuta,kao sto rekoh unutar iste mreze.
I moja Milena DOSLOVNo i potrosi te minute.KOJIMA je i rok trajanja ogranicen, 7 ili 10 dana,nisam sigurna.Pa tako kad bile na Zlatiboru Milena je doslovno visila na handyju.Ovako izgleda njen razgovor sa suprugom: E,B.sta ima? Znaci nista.Ajd dobro,zvacu te poslije.To poslije je dok tako obidje sve u istoj mrezi..Sve redom pita:sta ima, kako familija?Je li ti snaja noseca? Kako muz, oce l prezivjeti ovu zimu?Jeste li drva pripremili?A zimnicu?
Bila sam zatecena.Ja telefoniram jako kratko i mojim najblizim ne postavljam indiskretna pitanja.Jer kad neko hoce,reci ce ti.Tacka.Ne volim da mi ko dosadjuje,ja nikome ne dosadjujem.
Bila sam oprezna..Milena se zacas naljuti.Pitam je izokola, sto je interesuje je li neko tamo u Kragujevcu zimnicu napravio.Je li mu snajka trudna.Kaze ona, pa mi to tako.Pa ko to vi,Milena.Ja tebe pitam, druge i ne poznajem niti me interesuju.
I tako..opet zove svog B. Sta ima, jesi sta ...itd itd.I tako pa da ne pretjeram 10 puta dnevno, svaki dan  Sve redom.Ja bas u soku.
I ne praznio se handy.
Ali pitam je kakva joj je baterija u handyju,kad je kupila.Nema ona pojma ni gdje ta baterija u handyju stoji!!!
OK.Vidim ja,tesko je  tu sta i popraviti...Ali poklonila sam joj moj nov handy,njemacki.Kojeg ja punim sedmicno. U inostranstvo uvijek nosim tekuci i rezervni handy, pa kad kupim prepaid  karticu zemlje u kojoj boravim da ne moram i handyje mijenjati.Znaci, kazem joj evo ti pismen handy.Odmah se pobuni ne zna Njemacki jezik.U mom handyju  postoji sigurno 10 raznih jezika, naseg naravno nema.Kazem joj ima li neko mlado celjade gdje kupuje to punjenje,da ga pitam moze li taj moj handy preinaciti u odgovarajuci, codirati ga, ali i pronaci opciju da bude na Mileni jasnom jeziku.Hvala bogu, svugdje pametne omladine.Uradi to dijete za pola sata i kaze mojoj Mileni da je handy super,pismen.Ali sta vrijedi kad se moja Milena BOJI novosti,nove tehnologije.Kazem ja decku da cu joj ja pokazati osnovne radnje..Po meni svi handyji rade na istom principu,i ja volim izazove.Ako vam kazem da imam predzadnji   iPhone  valjda znate o cemu to ja.I novi   iPad..takodje.
Moja Milena ima VEC probleme  da nakon tacke stavi novo veliko slovo, da stavi zarez gdje to gramatika nalaze.U nje je sve velikim slovima, nigdje zareza, nigdje tacke.Nije bilo sanse da ukapira kako je to jednostavno primjeniti.Njena je LOGIKA da se eto tako velikim slovima   bolje vidi.O ostalim mogucnostima mog poklonjenog handyja nema ni govora.Ali eto makar je baterija nova..Dok i nju Milena ne " izlize" tolikim pricanjem...
Nesto razmisljam..Moja Milena je od mene godinu mladja.I gdje god mogla to i naglasavala.
A kad sam joj rekla kad je mladja sto toliko kaska za nama starijima, rekla je..mogla bi ona to ali nece:)
Fina utjeha...I dobro je da je tako.Nismo svi isti, nismo cesto ni slicni.Ali valjda to tako i treba.Sto se mene tice imam strpljenja ali do MOJE granice.Ne volim trositi svoju energiju na beznadezne slucajeve.Ne volim a i necu.



 

Nema komentara: